Dzień otwarty
Dzień otwarty w Warsaw Montessori High School
Dziękujemy wszystkim, którzy zaszczycili nas obecnością na jednym z naszych dni otwartych w listopadzie, styczniu i lutym.
Jeżeli komuś nie udało się nas uczestniczyć w jednym z dni otwartych, prosimy o kontakt. Zawsze istnieje możliwość zorganizowania indywidualnego spotkania z dyrektor liceum, Agnieszką Gajewską lub koordynatorem programu matury międzynarodowej, Robertem Łuczakiem.
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej szkoły i porozmawiania z naszymi uczniami i nauczycielami.
Rekrutacja i zapisy do liceum z programem IB w Warszawie – informacje
Program IB DP jest przeznaczony dla nastolatków zmotywowanych, otwartych, chętnych do nauki i gotowych do pełnienia odpowiedzialnych ról w globalnym społeczeństwie. Nasi uczniowie dążą do rozwoju cech określonych w Profilu Ucznia IB i stania się: dociekliwymi, posiadającymi wiedzę, myślącymi krytycznie, komunikatywnymi, działającym w oparciu o zasady, otwartymi, troskliwymi, podejmującymi ryzyko, zrównoważonymi, refleksyjnymi.
Wszystkie szczegóły dotyczące procesu rekrutacji będą omówione na spotkaniach, a podstawowe informacje dostępne są w dziale Rekrutacja.
Formularz rejestracyjny
Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w dniu otwartym zachęcamy do rejestracji – dzięki temu wyślemy Państwu pakiet informacji przed spotkaniem.
Jeśli nie możecie Państwo uczestniczyć w dniu otwarty, prosimy również o przesłanie swoich danych za pomocą poniższego formularza – skontaktujemy się z Państwem i przekażemy potrzebne informacje.
Prywatne anglojęzyczne liceum w Warszawie z programem IB – kim jesteśmy?
Warsaw Montessori High School to prywatne liceum, którego celem jest edukacja holistyczna i zorientowana na ucznia. Nasz szkoła opiera się na kluczowych wartościach: szacunku, uczciwości i empatii. W wyjątkowy sposób łączymy prestiżowy i uznawany na całym świecie program IB DP z filozofią edukacyjną Marii Montessori. Podstawowe wartości Montessori są zintegrowane z IB DP, kładąc szczególny nacisk na odpowiedzialność uczniów za własny rozwój.

